14 февруари 2008

Свети-Трифон-Валентин

:-) Честит празник, Мило, каквото и да си празнуваш!

Аз, в духа на неизменния си скептицизъм към голяма част от празниците (за справка можеш да се обърнеш към Коледния ми постинг), реших, че днеска не празнувам нищо.

Трифон Зарезан, колкото и хубав български празник да е, мен не ме влече особено - аз пия бира ;-) А и не съм съвсем по зарязването... (Затова пък съм брала грозде до втръсване, но то е друга история.:)

Свети Валентин... Как да ти кажа. Не мисля, че досега съм имала наистина причина да отбелязвам и този повод. Е да, вероятно всички двойки би трябвало да празнуват на този ден .... в един идеален свят. И ето че когато най-сетне реших, че тази година и аз имам защо да го за-/от-бележа, главната предпоставка, повод и причина за това не е налице... :-/ Как точно се празнува Денят на влюбените, ако между теб и любовта ти има ... около един континент и половин океан? Пресметнато на око с помощта на Google Maps. Как се „настройваш романтично”, и как забога „подаряваш на любимия си най-страстната целувка”, което цял ден ни съветват по радиото?!

Ми как... Пишеш му, че го обичаш, че ти липсва и че мислиш за него. Казваш му, че нямаш търпение да си дойде, и наистина нямаш търпение. Евентуално, пишеш му и някоя друга римичка – така, с надеждата поне да го усмихнеш (за „празника”), твориш сълзливи постинги в Интернет и чакаш да ти се обади. А накрая осъзнаваш, че всичките тези думички са меко казано слаби и все пак си наясно, че други не можеш да измислиш. Остава да се надяваш, че той все пак някак си, въпреки половината-океан-и-около-един-континент, въпреки недомислиците, които му пишеш по някой път и въпреки всичко останало, знае... Ти знаеш ли, Жоро?

Обичам те, липсваш ми, мисля за теб! Нямам търпение да си дойдеш!! :-/

А аз, в духа на неизменния си скептицизъм към голяма част от празниците (за справка можеш да се обърнеш към Коледния ми постинг), реших, че днеска не празнувам нищо. Е, почти...


Няма коментари:

Публикуване на коментар