14 февруари 2008

Will you be my Valentine?

Sometimes I feel that blue –
It even makes me rhyme!
I am so much in love with you..
Will you be my Valentine?

You asked me in a sweetest rhyme..
To you the answer should be clear-
I'd love to be your Valentine!
My day is colourless without you, dear :/

I could only dream that you'd be mine
But did you feel the spark between us?!
When I saw you- stunning, a little shy and, oh, so fine-
Before too long I found in you my Venus!


Писмото, Мило, е оставено в Промар already,
не бих пропуснала да го предам навреме!
Трябва малко само да потрайти -
поредна порция безумства ще получите на 19ти.

Но нека кажа нещо и по отношение
на вашето стихотворение
(относно неприличното ми предложение):

Did I feel the spark, you ask...
Усетих я и още как!
Направо беше токов удар, ако питаш мен -
сърцето ми бе твое още него ден!
Чаровен, духовит и мил,
завъртяхте ми главата с сексапил.

(И тъй)
Обичам те - ти знаеш вече,
и макар да си така далече,
пращам ти целувки много!
Чакам да си идваш скоро, Жоро!


Няма коментари:

Публикуване на коментар