09 декември 2007

„Работим по въпроса”

Хих, много те обичам!! Ако знаеш как ми харесва да ме изненадваш така с неочаквани обаждания! Тъкмо ти бях изпратила мейлче и вече писането на курсова работа изглеждаше абсолютно неизбежно, когато ти, Слънчице, взе че ми звънна! Да ти описвам колко се зарадвах мисля излишно е, вече съм ти го казвала „само” около стотина пъти..

Mного симпатично ми стана като говорехме за разписанието ви, и дали Гергана ще може да се качи на кораба и т.н., и ти като каза, че най-вероятно ще може и че „работите по въпроса”. :) Не знам защо толкова ме впечатли, но някак си веднага си представих съвсем образно и буквално как наистина работите по въпроса... А щом ти работиш по въпроса, Мило, аз съм спокойна. :-Р


Довечера довършвам идеята си за новогодишно-за-рождения-ти-ден подарък и в понеделник го давам за печат! И аз работя по въпроса.

Няма коментари:

Публикуване на коментар