19 ноември 2007

На спечелилите - Честито!


Happy birthday to Me,
Happy birthday to Me,
Happy birthday, happy birthday,
Happy birthday to-o Me-e!


И такаааа. Имайки предвид колко фалшиво и ужасно мога да пея, само ще ти кажа, Слънце, добре че се намираш толкова надалеч в момента и не мойеш ме чу... :-D

Ето ни на (аз и Мое величество) – вече сме на цели 23 годинки, и днес сутринта, някъде към 3 am, почнахме да караме 24-тата. Както не веднъж съм отбелязвала: Ужас и безумие! Страничните ефекти на възрастта все пак не закъсняха и малко след като станах започнаха да се проявяват под формата на забил компютър, полу-наводнена стая от дъжда и накрая – скъсани дънки точно преди да тръгна за работа. Това е то да си голям.. :)

Та това невероятно събитие – моят ден рожден, след като имаше тържествена заря и президентът направи специално обръщение по националната телевизия (нали...), бе скромно отпразнувано в тесен семеен кръг: родителското тяло, аз и двата домашни любимеца: sister-a и Въшльо. Празненството беше .... ми семейно. За разлика от вашето на кораба, при нас поне имаше алкохол :) Накрая и до торта с бира я докарахме. Само дето аз до тортата не можах да стигна – след бирата спрях, иначе рискувах да се пръсна. Подаръци също имаше в умерени количества. Абе – разкош!

А като се отчете и факта, че малко по-рано и ти се обади по телефона, съкровище, ми то ... май че денят просто няма накъде да стане по-прекрасен.


Може би пък, не е чак толкоз лошо да си на 23, а? Знам ли... А и аз съм оптимист – винаги може да е и по-зле. Например да ставах на 24, нали..

:-) ***

Няма коментари:

Публикуване на коментар