12 ноември 2007

Една добра и една добра новина

Милоооо!! Не само, че имам 6 на изпита по Финансов анализ, което ти вече знаеш, ами ни пуснаха и водата!! Което ти вече знаеш too :) Или поне така се надявам – дано въздългият ми е-мейл до теб не е разгневил твърде много капитана и е успял да стигне до тебе днес.

Изпитът беше долу-горе лесен – каквато съм си късметлийка, пак ми се паднаха въпроси от половината, която бях научила що годе човешки, та не се изложих и се представих достойно. Явно че и набързо скалъпената в последния момент курсова работа, леееекинко взаимствана от Интернет, е била приемлива и не е много подразнила изтънчения академичен „слух” на нашия асистент, тъй щото като отидох да си взема книжата от него, той се ухили почти приятелски и обяви: „Имате отличен. За другите не помня.” :) :) Е, с риск да прозвучи нескромно, подозирам, че даже и да не си бях написала всичко тъй съвестно, както по принцип ми приляга, отличната оценка пак щеше да е доста вероятен завършек на нещата – като се има предвид как ме зяпаше през цялото време асистентът... А може би просто и той се е чудил като мен, как е възможно да съм толкова умна с това ниското чело! Знам ли.

Но това разбира се, беше само началото на една цяла поредица добри новини – коя от друга по-чудесни. Същата вечер ти ми се обади (айй, ако знаеш само как се зарадвах да ти чуя гласеца! :), на другия ден получих и е-мейл от теб (даже два, ако броим този за вашите), а в понеделник сутринта ни пуснаха водата и не само това, ами дори се и изкъпах – цял бойлер с топла вода замина, ама тоя път не ми е съвестно ИЗвъобще! – ха да ми каже някой нещо.. :)

-------------------------------------
А най-добрата новина от всичките, Слънце, знаеш ли коя е?
Че въпреки всичките трудности, несполуки и инциденти, напоследък се чувствам по начин, по който много отдавна не се бях чувствала и май бях мъничко позабравила какво е ... – щастлива. Единствено и само благодарение на теб.

Няма коментари:

Публикуване на коментар