06 ноември 2007

ужасТ

Студ. Няма водЪ.. Много за учене!

Направо, Мило, откакто те няма, нещата стремително се влошават. Като започнеш от времето - само ще кажа, че АЗ се принудих да сложих по-дебелото яке и жилетка под него!! Температурата се върти все около нулата, а настроението ми даже и под нея... Просто ужасТ.

За ученето да не споменавам – вече съвсем се сдухах и днеска станах да чета в.. 5:30. И даже четох. И не съм заспивала... :) А като се прибера от работа, пак чета. Тоя път добре се наредих, Мило. Ще трябва да стискаш палци и на краката. Абе – ужасТ.

И за капак на всичко, от вчера следобед вкъщи няма вода. Както и на работа. Както и още около една трета от Варна. Некви си идиоти, Слънце, да вземат да разкопаят некакъв си супер важен водопровод, и не само туй, ми го и подкопали отдолу добре (говорим за тръба с диаметър 1м.), и познай дали не се е спукал накрая... Резултат – х’Аспаруховото цялото, и от х’Атедралата надолу целия район седят (тъй де, седим) без водъ. Да се смея ли, да плача ли, и аз не знам. Е, това не ме спря да си измия косата сутринта, нали... с минерална вода ... Представлението беше пълно. Цирк. И ужасТ.

И изобщо, Love, без тебе е много ужасТно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар