07 януари 2008

пУдаръци!!

Ураа!! Слънчице! Познай какво е туй тука на картинката, Мило!

Е, разбира се няма как да познайш – нали още не си го виждал... Ама кат четеш тез несвързани бръщолевеници, вече ще си и предполагам си се светнал, че ...

... това не може да е нищо друго освен именно една от първите странички за твойто подарък от моя милост по случай рождения ти ден (и Коледа и Нова година :-P)..

Не знам дали на тебе ти се е харесал, Sugar, (няма и как да знам, я, кат’ се има предвид, че даже още не съм ти го подарила, т.е. изпратила), ама аз му се радвам като че на мен ще ми го подаряват! :)

Разбираш, не ни се случва всеки ден, на мен и моя милост де, да прайм таквиз неща и затова, може и да не е съвсем пирфектну (както би ми се искало), но пък е с толко много любов правено, че надявам се, ще ми простиш... И си е specially for you! **

Ми, това исках да споделя, Love. Нямам търпение вече да го видя готово!!


Няма коментари:

Публикуване на коментар