28 октомври 2007

Въведения и обяснения малко

И понеже е редно сега да уча, а както знаеш, в такива моменти най-обичам да се разсейвам, ето още малко инфо за въпросния блог – така, за да не се чудиш съвсем какво пък е това чудо..

Общо взето идеята ми дойде преди около седмица – да ти направя блог-изненада докато те няма и после да ти го покажа... ако реша :) По-късно обаче си помислих, че вместо това бих могла да ти пратя линка още в началото, така че, когато имаш възможност и желание, да го проверяваш и да знаеш какво става с мен докато те няма. Е, разбира се, има и една егоистична причина зад тази хрумка – а именно, да мога да ти казвам, че те обичам и колко ми липсваш всеки път когато ми се прииска... Подозирам защото, че ще е доста често.. :(

Хмм, а после мизерниците от Промар ти се обадиха и казаха, че трябва да заминеш 2 седмици по-рано и ето ме на – вече „творя” кат замаяна...

Както може би се досещаш, цветовете за блога не са случайно избрани – макар и малко ярка, подозирам, че червено-бялата комбинация ще ти се хареса. (Разбира се, авторЪТ на блогЪТ си запазва правото на промени според вкуса, настроението и моментното пристрастие. :) Могат да се остават коментари, а освен това, имаш си вече и списък с линкове в дясно. Сайтът на „наще” е на първо място, ноу ясно :Р В момента не се сещам други какви линкове да сложа, но има време.

Миии, май е това засега, Слънце. Ех, как ми се иска да не заминаваш!

Няма коментари:

Публикуване на коментар